Aussie farm and more - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu Aussie farm and more - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu

Aussie farm and more

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 November 2013 | Australië, Rainbow Beach

Het is alweer even gelden dat ik jullie op de hoogte heb gehouden van mijn belevingen in Australie, zit nu al 44 dagen in het mooie Down Under en de tijd gaat in mijn ogen nu al te snel!

Na een geweldige road trip te hebben gemaakt van Sydney naar Brisbane heb ik 21 dagen op een Australische boerderij gewerkt. Dit was werkelijk een geweldige tijd. Ongeveer 2000 hectare aan grond, 2 km lange oprijlaan en de mooiste sterrenhemel die ik ooit in m'n leven heb gezien.

Wat ik de afgelopen 3 weken allemaal heb gedaan is eigenlijk veel te veel om op te noemen maar zal jullie er uiteraard van weerhouden en een klein scala aan activiteiten met jullie delen; quad rijden, crossmotor rijden, wilde varkens jagen, varkens slachten, meegeholpen met de oogsten, vissen, met een road train meegeweest, heel veel XXXX gold gedronken ja en ga zo maar door eigenlijk. In mijn tijd bij de Ezzy's heb ik ook veel lokale mensen ontmoet en kennis gemaakt met de do's en dont's van de real aussies en dat is natuurlijk alles wat je als backpacker wilt! Kennis maken met de lokals :) Heb 3 weken heel erg goed eten gehad, genoeg om weer de komende tijd even te leven op instand noodles en pasta met tomatensaus.

Sinds afgelopen zaterdag ben ik weer alleen aan het reizen, mijn reis begon in het knus maar toch erg luxe dorpje Mooloolaba, met trouwens een gigantisch scala aan verse vis. Hier heb ik op een sufbord door de kanalen gepaddeld. Gisteren aangekomen in Dingo's backpacker hostel in Rainbow Beach, waar morgen mijn trip naar het grootste zand eiland van de wereld "Fraser Isalnd" gaat beginnen. Drie dagen in een 4WD over een eiland scheuren en s'avonds genieten van de sterrenhemel met wellicht een biertje ;)

Cheers

Ow ja: vandaag is het wel een prima dagje het is maar 32 graden, het kan beter. Hoop dat het morgen weer normaal is, want dit is wel wat frisjes!


  • 12 November 2013 - 07:57

    Annemieke:

    Heej Kanjer,

    Klinkt heel vervelend allemaal, je hebt het niet makkelijk dat hebben wij wel door.
    Geniet van alles daar en hou ons op de hoogte.

    Dikke kus

  • 12 November 2013 - 08:13

    Jeanet Derksen:

    Volgens mij ben je de kou van Nederland al vergeten.Ik teken voor 32 graden en een prachtige sterren hemel.Geniet maar lekker,tot het volgende bericht.
    Liefs uit Zwijndrecht van de Derksjes.

  • 22 November 2013 - 19:00

    F.P.Spakman:

    Rick ,wat een ervaring voor je. Geniet zoveel als het kan , het is misschien wel de enige kans van je leven om dat te doen. Je Oma en Opa zijn trots op onze KLEIN zoon.
    Oma en Opa Spakman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 31 Juli 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 10756

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 02 Maart 2013

Down Under

21 Augustus 2010 - 04 Februari 2011

Rick Goes To JoBurg

Landen bezocht: