Mpumalanga, HomeAffairs en dat soort dingen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu Mpumalanga, HomeAffairs en dat soort dingen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu

Mpumalanga, HomeAffairs en dat soort dingen

Door: rickzalentein

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na ongeveer 8 weken niks op deze site te hebben geplaatst, werd het wel weer eens tijd om het thuisfront even op de hoogte te brengen wat er hier allemaal gebeurd in Johannesburg.

Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik precies moet beginnen. Ik heb namelijk zoveel meegemaakt, de afgelopen 8 weken.

Daarom zal ik het makkelijk houden en maar gewoon bij het afgelopen weekend beginnen. Afgelopen weekend hadden we plannen om met z'n 5en naar Durban te gaan, dit is helaas niet doorgegaan omdat Gemmy, Rutger & ik op het laatste moment moesten werken in een van onze hotels(er was namelijk sprake van een staking).
Uiteindelijk zijn we naar de Blyde River Canyon geweest. Hier kun je een panorama route van 185 km doen. Tijdens deze route kom je langs verschillende watervallen, natuurgebieden, grotten, plaatjes enzovoort. We zijn lekker een weekend weggeweest, hebben heerlijk geslapen in een huis wat we met zn 5en gehuurd hadden. Als jullie dat huis zouden zien en het huis waar ik normaal in verblijf, zouden jullie met zekerheid medelijden met mij krijgen.

Na een geweldig weekend te hebben gehad. Werd het deze week tijd om onze vrije dag in te leveren en een dag op HomeAffairs te spenderen, om hier ons visum te verlengen. Wat een zware zit had moeten worden, na vele verhalen te hebben gehoord over deze instantie. Zeker nadat ik er achter kwam dat de vriendelijke dame bij de douane was vergeten 2 stempels in mijn paspoort te zetten. Maar na een goed gesprek, 2 mede studenten die wel alles hadden wat ze nodig had, heeft ze mijn visum gelukkig verlengd. Dus na een zit van 3,5 uur op HomeAffairs werd het weer tijd om in ons zwembad te genieten van de 31 graden die de hele dag achter ons aanliep!


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje up to date heb gebracht. Ondanks er bijna 8 weken van informatie mist.

Groetjes,

Rick



  • 21 Oktober 2010 - 19:24

    Jeanet Derksen:

    Hoi Rick,

    Leuk dat er weer een bericht van je is gekomen .Zo te horen vliegen de weken je voorbij.Geniet er maar van en doe vooral hele leuke dingen.Hier alles zo zijn gangetje. Groetjes Jeanet Gerard en de rest.

  • 22 Oktober 2010 - 20:00

    Opa En Oma:

    Wij vinden het heel fijn dat je het naar je zin heb.Dat merken wij aan je verslag,tijd voor verslag is er haast niet bij.Geniet van deze gelegenheid,het is maar even.Als jij geniet genieten wij ook!!
    Liza is dit weekend nog bij ons wezen slapen,wij zijn zondag met Liza en Babs naar het masbos geweest.
    Rick geniet met volle teugen.
    Opa en Oma xxxxx

  • 06 December 2010 - 18:25

    Opa En Oma:

    Hebben jullie nog St"Nicolaas gevierd?

  • 24 December 2010 - 12:00

    Opa En Oma:

    Rick en Judith, wij wensen jullie hele leuke dagen daar in Afrika.Hier is het bar en boos koud en veel sneeuw.De groetjes Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Rick Goes To JoBurg

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

Mpumalanga, HomeAffairs en dat soort dingen

29 Augustus 2010

Eerste week in Joburg

21 Augustus 2010

Aankomst in Joburg

12 Augustus 2010

Voorbereidingen
Rick

Actief sinds 31 Juli 2010
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 10761

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 02 Maart 2013

Down Under

21 Augustus 2010 - 04 Februari 2011

Rick Goes To JoBurg

Landen bezocht: