Eerste week in Joburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu Eerste week in Joburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu

Eerste week in Joburg

Door: rickzalentein

Blijf op de hoogte en volg Rick

29 Augustus 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Beste vrienden en familie,

Nu zit ik al een week in Joburg(Tijd vliegt als je het naar je zin hebt) en moet ik morgen echt beginnen met die arbeit!

Gelukkig hebben we hier nog lekker een weekje vrij gehad en dus nog even vakantie gevierd.Als je aan de andere kant van de wereld zit, waar apartheid een lange tijd een hoofdrol heeft gespeeld is een bezoekje aan het apartheidsmuseum niet meer dan onnodig. Deze week hebben we ook een kleine safari gemaakt naar de Pilanesberg. Dit is een soort park als het Krugerpark alleen een stuk kleiner. Hier dus veel wilde dieren gezien als; neushoorn, springbok, giraffe, zebra's, apen en noem maar op. Het Lion park was een echte attractie, hier had je de mogelijkheid om met jonge leeuwtjes te spelen.

Gisteren was onze laatste avond vrij en zijn we met bijna alle stagiaires in joburg wezen braaien en daarna het nachtleven opgezocht. Vandaag dus beetje uitbrakken en nog even genieten van mn laatste vrije dag.

Zal jullie snel weer op de hoogte houden over mn stage.

Groetjes,

Rick

• 29 Augustus 2010 - 15:29

Opa En Oma:

Fijn dat je het naar je zin heb.Het is hier beesten weer(regen en regen).De groetjes ook aan je mede vrienden je Opa en Oma

• 29 Augustus 2010 - 16:52

Sandrina:

klinkt allemaal top Rick.
    Ben benieuwd naar je eerste werkervaring daar
    dikke kus en knuffel van ond vijven
    sandrina

• 30 Augustus 2010 - 06:13

Opa En Oma Uit H'gom:

Vandaag begint dan het "echte" leven. Veel succes.

• 30 Augustus 2010 - 10:47

Opa En Oma Brielle:

wij zijn blij dat het goed gaat en hopen dat het werk naar je zin is
    veel succes liefs uit
    Brielle A+A

• 30 Augustus 2010 - 16:28

Jeanet Derksen:

Ben wel een beetje jaloers hoor, mooi weer,kikke die beestenboel en dan ook nog lekker stappen top hoor. Maar nu je werk ervaring ben heel benieuwd.Veel succes in het Vissershuis ging het toch ook top zal het hier ook wel lukken
    Knuf EN KUS jEANET

• 30 Augustus 2010 - 17:22

Je Zusje:

Hee,

ik had de foto's gezien van die jonge leeuwtjes aaien en zo echt super leuk hoor! Ik hoop dat het vandaag leuk was op je werk,ik spreek je nog wel

Xxxxx

• 05 September 2010 - 10:57

Opa E Oma:

Hallo Rick,
    Hoe is de week van werken verlopen?Nog bijzondere dingen beleeft?Bij ons is alles goed en het weer is prima ,zon en dat is leuk.Verder veel plezier en maak er wat van .Je Opa en Oma xxxx

• 22 September 2010 - 17:22

Ilda:

Voor het eerst jouw site opgezocht, leuk dat alles goed gaat benieuwd naar je stage ervaring, ga je vast in je volgende bericht over schrijven. Hier alles goed.
    Groeten en een dikke kus van ons,
    Ilda en Ton

• 26 September 2010 - 16:32

De Kivitjes:

Hoi Rick hier eens een berichtje van ons. We zijn je niet vergeten hoor. Wat een geweldige ervaring joh.
    Super leuk. Met ons hier gaat alles goed. We hopen dat jij nog heel veel mooie dingen mag meemaken. Groetjes uit het koude nederland.
    michel robin monica en johan

• 09 Oktober 2010 - 13:32

DE VOGTJES:

Hèy Rick,

Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt en dat het goed gaat met je.
    Ook leuk om te lezen wat je al gedaan hebt sinds je aankomst. Wij blijven in iedergeval op de hoogte via je ouders. Op dit moment schijnt t zonnetje maar a.s. maandag gaat t hier afkoelen. Heel veel suc6 verder en geniet van deze uitdaging.

Groetjes van de Vogtjes