Aankomst in Joburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu Aankomst in Joburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu

Aankomst in Joburg

Door: rickzalentein

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 Augustus 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Beste vrienden en familie,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie leuke verhaaltjes die jullie hebben geschreven, ik heb ze allemaal met veel plezier gelezen in het vliegtuig.

Na 11 uur lang in de lucht te hebben gezeten, ben ik dan eindelijk in Johannesburg. Tom, Gemmy, Judith, Rutger en ik werden opgehaald door een stationauto waar totaal 7 volwasse mensen in moesten en 100000 koffers. Dit was opzich al een hele belevenis, eenmaal aangekomen bij onze villa zitten we al bijna een uur onze ogen uit te kijken waar wij terrecht zijn gekomen.

We zitten in een villa met echt ontzettend veel grond en een zwembad. Aangezien het al laat is, zullen de foto's niet echt helemaal lukken maar die krijgen jullie zeker van mij tegoed.

Nu eerst even onze kamers inrichten en naar de MAC om even wat te eten.

Aangezien ik gewoon internet heb in mijn huis, zal ik deze site goed kunnen updaten.

Groetjes,

Geniet ervan! Lekker sjonnen daar in Afrika

xje hoi

• 22 Augustus 2010 - 07:00

Annemieke:

Geweldig om te horen, ben blij dat je er bent en alles zo leuk is. Was wel proppen dan zeg, is alles in 1x gelukt in de station, KNAP! Hele dikke knuffel

• 22 Augustus 2010 - 09:43

Opa Van Der Linden:

Dag jongen,

Geweldig fijn dat alles er zo leuk uitziet. Veel plezier en succes toegewenst.

Groeten, ook namens Oma

• 22 Augustus 2010 - 10:40

Sandrina:

Geweldig man ,we zijn benieuwd naar de foto's.
    Geniet he xxx
    niet teveel naar
    de MAC he !!!of ga je daar salade's eten hihihi

• 22 Augustus 2010 - 14:15

Sharon:

Hey,

Genietse daar, en nogmaals bij het lezen van waar je verblijft.....wat heb je het toch slecht getroffen met je villa en zwembad haha.

Groetjes,
    buurtjes@zdrecht

• 22 Augustus 2010 - 15:29

De Vogtjes:

Hey Rick,
    Goed te horen dat je goed bent aangekomen en dat alles goed gaat met je. Je weet dat we je volgen daar in Zuid-Afrika. En je foto's gaan we zeker bekijken.
    Hier gaat ook alles goed!
    Je ouders zitten ook lekker in de tuin, al laat de zon het een beetje afweten.

Veel lieve groetjes uit de Meubelmaker 39.

• 22 Augustus 2010 - 16:08

Oma En Opa:

Hoi Rick alleen maar goede berichten;geniet en pas op je zelf liefs

• 23 Augustus 2010 - 12:20

Jeanet Derksen:

Hoi RickyBoy,

Van Liza gehoord en van Anco gisteren(in het vissershuis) dat de reis goed is verlopen.Je zusje was tussen de middag bij me, even vertellen hoe het zaterdag is gegaan.Geniet er maar lekker vandaar,hier is het but weer bah. Ga je nog de wilde dieren een bezoekje brengen? nou rick hou je taai daar ,maar dat zal vast wel lukken. We lezen wel weer en wij sturen je wel weer een mail .Groetjes Jeanet Gerarr Deborah en Esther
    Doeiiiiiiiiiiiiiii

• 24 Augustus 2010 - 11:22

Spakman:

Rick geniet van alles je leef maar een keer.Leuk dat je opgehaalt werd.we horen wel verder van je.
    Je OPA en Oma veel liefs

• 24 Augustus 2010 - 17:50

Babs:

haaay,

hoe gaat het daar in Zuid Afrika? Leeuwen zijn geen lieve poesjes hoor. en is het lekker weer daar.

Lieve groetjes

• 24 Augustus 2010 - 17:55

Spakman:

Rick wat een opaas en omaas heb jij !!!!!

• 27 Augustus 2010 - 17:27

Fam Spakman:

Rick, wat leuk die foto's ,je moeder heeft ze door gestuurd.Als je soms niet naar je zin heb wil ik je wel aflossen.Ik vind dat geen bezwaar.De groeten van Opa en Oma . Geniet met volle teugen.