Voorbereidingen - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Rick Zalentein - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: rickzalentein

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 Augustus 2010 | Nederland, Renesse

Beste vrienden en familie,

Ik heb deze waarbenjij.nu aangemaakt zodat jullie kunnen kijken wat er het aankomend half jaar met mij gaat gebeuren in Johannesburg. Ik ga jullie proberen zo goed en vaak mogelijk op de hoogte te houden.

Nu nog niet zo'n spectaculair verhaal hoor, wilde even deze site uitproberen en een eerste verslag erop zetten. Ben nu bezig met de voorbereidingen; prikken halen, creditcard aanvragen, laptop reisklaar maken noem maar op. Nu nog een weekje werken om beetje geld mee te kunnen nemen naar ZA.

Dit was het wel alweer. Jullie horen snel weer iets van mij!

Groetjes,

Rick

• 12 Augustus 2010 - 11:52

Barry:

Sjonnie,

eerste paar weken ga je vaak iets achter laten! Daarna ga je het vergeten en is het minder belangrijk haha... Believe me!